poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Kolekcja lakierów do paznokci i opinia na ich temat

Witam kochani!


Chce wam przedstawić swoją prywatną kolekcję lakierów do paznokci. Poniższe zdjęcie to mój cały zbiór :) Uważam, że trochę mi się nazbierało. Najczęściej kupuję lakiery do paznokci w Rossmannie. Przy każdej wizycie w Rossmannie po prostu nie mogę przejść obojętnie obok półek z lakierami i zawsze z jakimś dojdę do kasy :) W swojej kolekcji nie posiadam drogich lakierów, jakoś nigdy mnie nie kusiło, żeby zainwestować w te drogi i teoretycznie dobre.


Lakiery Miss Sporty

Jedne z moich ulubionych lakierów (obok Essence) do paznokci. Cenię je za szeroką gamę kolorystyczną, wygodny i szeroki pędzelek do aplikacji, który pozwala na pomalowanie paznokcia nawet dwoma pociągnięciami. Są dobrze napigmentowane, co powoduje, że już jedna warstwa lakieru pokrywa ładnie płytkę paznokcia. U mnie długo utrzymują się na paznokciach. Cena mniej niż 5 zł.

Lakiery Essence

Drugie ulubione lakiery do paznokci. Również posiadają ogromny wachlarz kolorów do wyboru, mają piękne brokatowe lakiery. W Essence lubię to, że posiadają limitowane edycje kolorów, które są dostępne tylko i wyłącznie w danym sezonie, a kolorystyka jest dopasowana do aktualnej pory roku. Dobrze się rozprowadzają, niektóre kolory dobrze wyglądają już przy jednej warstwie. Z mojej strony jest jeden minus. Obecnie lakiery zmieniły swój "wizerunek" - mają inną buteleczkę. Moim zdaniem zmienione lakiery straciły na wartości(na moich paznokciach krócej się trzyma) oraz pędzelek dla mnie jest za szeroki. Stara edycja była dla mnie idealna. Cena ok. 5,50 zł.

 Lakiery Wibo

Jak dla mnie to kultowy produkt dostępny w Rossmanie. Nigdy nie przechodzę obojętnie obok półek z lakierami Wibo :) Jedni je kochają, inni nienawidzą. Ja należę do pierwszej grupy. Uważam, że dobrze trzymają mi się na paznokciach, choć krócej niż lakiery Miss Sporty czy Essence. Jednak z dobrym top coatem trzymają mi się nawet 3-4 dni na paznokciach. Są fajne kolory do wybory, a czasami wypuszczane są limitowane edycję. Mają dobrą konsystencję i nie zasychają jak na taką cenę. Uważam, że warto przetestować lakiery Wibo. Cena oszałamiająca ok. 3,50. 
 
Lakiery Charming

W tę markę zaopatruję się w osiedlowej drogerii. Generalnie w większych, popularnych drogeriach nigdy ich nie zauważyłam. Ta marka posiada piękny czerwony kolor (mój ulubiony odcień ognistej czerwieni), ale niestety mi się skończył. Lakiery mają fajny pędzelek do aplikacji, jedna warstwa pokrywa już paznokieć. Trwalość podobnie jak lakiery Wibo. Cena również oszałamiająca - 4 zł.

Lakiery Crystal Srtenght/H&M/Avon/Miss Selene

Lakiery Crystal Strenght są fajne na wakacje, ponieważ posiadają w kolekcji żywe kolory, jednak są nietrwałe. Już po jednym dniu są odpryski na paznokciu. Cena ok. 6 zł.

Lakiery z H&M mają do wyboru śliczne pastelowe odcienie, czasami można znaleźć świetne brokatowe top coaty. Dobrze się rozprowadzają, jednak szybko zasychają w buteleczce i są również nietrwałe. Cena ok. 10 zł (było to opakowanie z 4 lakierami do paznokci, jeden już mi się skończył).

Lakiery Avon: ja osobiście nie lubię lakierów z firmy Avon. Mam kupione dwa na próbę i mnie nie przekonały. Jak dla mnie to mają dziwne krycie paznokcia, a kolory nigdy nie są takie jak w katalogu. Osobiście nie polecam. Co to trwałości to nie mogę się wypowiedzieć, bo szybko zmywam te lakiery, bo jakoś nie podobają mi się na paznokciu. Cena ok. 12 zł.

Te malutkie lakiery firmy Miss Selene nie są godne uwagi. Mają słabe krycie, zero trwałości. Jedynie co to fajnie, że są w małych buteleczkach. Cena ok. 3 zł.

Różności

Classics Glamour Nail - piękny kolor nude, długo się trzyma, jednak do pokrycia potrzebne są trzy warstwy. Więcej nie mogę napisać, bo nie mam innych kolorów. Cena ok. 5 zł.

Golden Rose - planuję poszerzyć kolekcję tej marki, bo są bardzo dobre. Cena ok. 6zł.

Lovely (Gloss Like Gel) - kolor faktycznie wygląda na płytce paznokcia jak żel i pięknie się błyszczy. Trwałość max. pięć dni.Cena ok. 5,50 zł.

China Glaze - lakiery z USA, które u nas w drogeriach nie są dostępne. Trzeba nałożyć obowiązkowo dwie warstwy, aby uzyskać piękny kolor. Trwałość ponad tydzień! Można kupić je na allegro. Polecam. Cena. ok 23 zł.

Paese - Dobrze się rozprowadza, trzyma długo, jednak ciężko się zmywa. Nie wiem czym to jest spowodowane. Cena ok. 8 zł.

Odżywki i top coaty

Odżywki do paznokci:
Joko Bomba Witaminowa - nie zauważyłam efektów przy używaniu, jedynie dobra jako baza pod lakiery.
Eveline 8 w 1 - kultowa odżywka znana chyba wszystkim. Paznokcie pięknie po niej rosną, są twarde, nie łamią się i nie rozdwajają. Polecam!

Wysuszacze do paznokci:
Pierre Arthes i Bell i spełniają swojej roli. Dobrze nawilżają skórki bo działają na zasadzie oliwki. Nie pozostawiają powłoki na lakierze, wydaje mi się, że paznokcie schną w takim samym tempie jak bez wysuszacza. Jedynie co, to na lakierze nic się nie odciska.

Top coat
Inglot - daje diamentowy połysk, lakier dzięki niemu szybciej wysycha oraz przedłuża jego trwałość, Mój ulubiony top coat. Polecam!
Elf - nadaje matowe wykończenie każdemu lakierowi. Dobra alternatywa, aby nie kupować matowych lakierów, wydawać na nie pieniądze, a potem mogą się nam znudzić. Jedyna wada, że matowe wykończenie po 3 dniach się ściera więc trzeba poprawić. Wydłuża trwałość lakieru.


Pozdrawiam
M.

1 komentarz:

  1. mam tą samą odżywkę do paznokci z Eveline i jest świetna !
    Obserwuję i zapraszam do nas:
    http://hhaniaa.blogspot.com/
    Paulina :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Każdy z osobna jest dla mnie ważny!!